دعای روی کاغذ

خیلی از ماها به دعا اعتقاد داریم و دعاهای زیادی رو از این ور و اون ور جمع می کنیم و بهش متکی هستیم ... تا حالا به دعاهایی که روی کاغذ می نویسیم و پیش خودمون نگه می داریم فکر کردین ؟؟؟ فکر کردین که چقدر ممکنه موثر باشه ؟؟؟؟  

 

روزی یه خانم فقیر میره به یه مغازه و از صاحب مغازه می خواد که مقداری جنس به عنوان نسیه بهش بده ... اما صاحب مغازه مخالفت می کنه و میگه جنس نسیه نمی دیم ... خانم که همین طور اصرار می کرد یه اقایی به مغازه میاد و دلش به حال خانم می سوزه و میگه : ببخشید آقا این خانم هر چی می خواد بهش بدین من حساب می کنم .... صاحب مغازه میگه : لازم نیست این خانم هر چی می خواد بنویسه روی کاغذ من به اندازه وزن لیستش  بهش جنس می دم !!!!! خانم که خیلی خجالت زده شده بود تکه کاغذی رو از داخل کیفش بیرون آورد و روی اون چیزی نوشت و توی کفه ترازو گذاشت .... کفه ترازو پایین رفت .... صاحب مغازه که دیگه چیزی نمی تونست بگه جنس رو آورد و در کفه دیگر ترازو گذاشت و اینقدر جنس آورد تا کفه ترازو بالاخره بالا آمد.... او که از چنین چیزی به حیرت آمده بود تکه کاغذ رو برداشت که ببینه چه چیزی باعث شده که کفه ترازو این همه پایین بره ... وقتی نوشته کاغذ رو می خونه ... نوشته شده بود .... خدایا خودت می دونی که چقدر محتاجم به همون اندازه بهم کمک کن .... 

 

به هر چیزی اعتقاد داشته باشیم همون طور میشه ... مادر بزرگم میگه اگه به یه درخت خشکیده اعتقاد داشته باشیم و ازش بخوایم کمکمون کنه حتما کمک می کنه ... خوب در واقع همه اینا بر میگرده به عشق به خدا که چقدر به خدا اعتماد داریم ... دقیقا مثل کفه ترازو می مونه به همون اندازه که اعتماد داریم به همون اندازه هم کمکمون می کنه ... شما چقدر به خدا و دعا اعتماد دارین ؟؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
mahmood جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ب.ظ http://eiml.blogfa.com/

salam
be soorate etfaghi va az google varede weblaget shodam
az inke dasti dar neveshtan dari kheyli khoshhalam
mikhastam ye lotfi bokoni va to weblage man ye nazar bezari
nazare shoma baram moheme
ehsas mikonam dar khosoose aghaye seda ebi va weblage man harf haye ziadi dashte bashi
lotf kon va bekhatere inke to weblaget nazar gozashtam nazare arzeshmandeto be man elam kon
kheyli mamnoon az tavajohet

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد