عاشق دونفرم

نمی دونم اولی رو جزء نفر حساب کنم یا نه ؟ ... 

به هر حال دوستش دارم . آره درست حدس زدی خداست ُ عاشق خدام اون همیشه با منه وقتی بهش نیاز دارم هست وقتی هم بهش نیاز ندارم و کاری باهاش ندارم باز هم باهامه ... همه جا وجودشو حس می کنم ترس از دست دادنش ندارم ... فقط وقتی باهاش حرف می زنم که یا خیلی ناراحتم یا خیلی خوشحال ... عاشقتم خدا جونم ... می دونم برات بنده خوبی نبودم اما عاشقتم و دوستت دارم .... 

اون نفر دومی .... آره همه شما اونو می شناسید پوریاست ... 

عشق به خدا و عشق به بنده خدا خیلی متفاوته و زمین تا آسمون فرق می کنه  

عاشقشم  و دوستش دارم اما بعضی وقتا که بهش نیاز دارم نیست ... بیشتر وقتا جای خالیشو حس می کنم ... ترس دارم ترس از اینکه یه روز نباشه... اگه بهش بی محلی کنم می ره واسه همیشه بدون اینکه بفهمه چرا ؟ چرا بهش بی محلی کردم ... خلاصه که عاشق پوریامو بدون اون میمیرم . اگه نباشه درست مثل اینکه وقتی خدا نیست هیچ کدوم از ما زنده نیستیم منم می میرم...

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ب.ظ http://www.sapina.blogsky.com

خدا به اندازه ی تنهایی من از من دور است.
به منم سر بزن

neo چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ب.ظ http://cruel-life.blogsky.com neo

عشق...واقعا پاک و قشنگه عشق به خدا رو نمیشه توصیفش کرد مثل عشق زمینی ای که میتونه آدم رو تا پیش خدا تا آسمون هفتم ببره یه عشق پاک و مقدس.نمیشه وصفش کرد تمامیه لحظاتی که باهاش بودی میاد جلوی چشمت....اونوقته که چشمات شبیه قلب میشه.چیز عجیبیه که همیشه باهبته و می تونه تورو به اوج برسونه.باید معجزه عشق رو باور کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد