معشوقه ی من فقط چند تا اس

روزای اول خودشو خیلی مهربون و دوست داشتنی نشون می داد ... اما حالا زمین تا آسمون فرق می کنه ... اصلا دیگه مهربون نیست ... وقتی دلم میگره و بهش اس می دم و می گم کجایی ؟ یا جوابم میده کار دارم ... خوبم گلم... جانم گلم ... وقتی واسش می نویسم که دلم گرفته دیگه جوابی نمی فرسته ...  

بهش می گم چرا اینجوری ؟؟؟؟ میگه تو خودتو لوس میکنی ... منم اس دادم و گفتم : 

واسه تو خودمو لوس نکنم واسه کی خودمو لوس کنم ؟؟؟ 

نه پیشمی ... نه می یای ببینمت ... نه دستاتو دارم ... اصلا نیستی کنارم... فقط چندتا اس... فقط چندتا اس هستی... معشوقه ی من شده چند تا اس کوتاه ... واسه کی خودمو لوس میکنم... چند ماه هست که منتظر آخر تابستون بودم ... همش بهم می گفتی میام ... حالا که وقتش شده نمی تونی بیای ... به جای اینکه به دلم برسی میگی خودمو لوس میکنم ... خیلی بی انصافی پوریا

نظرات 4 + ارسال نظر
وبساز دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.2websaz.co.cc

سلام چهار حرف داره عشق سه حرف داره گل دو حرف داره اما تو حرف نداری

آن بهار که دستت به زنگ نمی رسید را به یاد بیاور و فراموش مکن زمانی میرسد که هر چه زنگ می زنی هیچ کس در خانه نیست تا در را به رویت باز کند این فاصله را زندگی کن


راز موفقیت را نمیدانم اما راز شکست در راضی نگه داشتن همگان است

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

پسر دل شکسته دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ http://ashegane-1.blogfa.com

سلام دوست خوبم.وبلاگ جالب و زیبایی دارین.
موفق باشین.
وبلاگ من مخصوص دل های شکسته هست
اگه مایل به تبادل لینک هستین منو با:
***(فقط دل های شکسته)***
لینک کن بعد خبر بده بلینکمت.
یا حق...

سلام
توی وبلاگتون قسمت نظرها رو چک کردین ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمی شه نظر داد...؟؟؟؟؟؟؟؟

amin چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ http://aminbasketball.blogfa.com

salam man aminam webloge ghashangi darimitonim baham tabadol link konim?
man ra be esm amin basketball link konnid va bad behem etela dahi

nima جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:29 ب.ظ http://nimafatehi.persianblog.com

آن ماه نیست
دریچه تجربه است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد