دلتنگی

دیروز جمعه بود دلم خیلی گرفته بود و خیلی زیاد واسه پوریا تنگ شده بود واسه همین بهش زنگ زدم که حتی برای همون چند ثانیه هم که شده باشه باهاش حرف بزنم .  

وفتی زنگ زدم گوشی بر نداشت و  اس ام اس داد که خودم می زنگم . تا ۱۲.۳۰ منتظر بودم که زنگ زد منم از دستش خیلی ناراحت شده بودم گوشی برنداشتم چه روز بدی بود همیشه این بدیها بوده اما از همش بدتر اینکه دلم واسه پوریا تنگ شده بود و اون نمی تونست بفهمه ُ اصلا اینو نمی تونم درک بکنم که نمی تونه صحبت بکنه .  

تماس پوریا که رد کردم اونم با بی تفاوتی اس داد شب بخیر عزیزم فقط همین . 

خدایا از این بدتر نمی شه .  

صبح اس صبح بخیری بهم نداد ... اون خیلی سنگدل و بد شده ... انگار که دیگه دوستم نداره ... 

ظهر خودم بهش زنگ زدم بازم گوشی برنداشت ... نوشت چیه عزیزم ؟ ... جواب ندادم... یعنی خودش نمی دونست که چیه ؟ ... دوباره زنگ زدم و تماسم رد کرد... بعد از چند دقیقه زنگ زد و گفت چیه عزیزم بگو چیکار داری ؟...گفتم هیچی کار نداشتم فقط می خواستم صدات بشنوم ... اینطوری که گفتم منو پشت تلفن بوسیدو وسط بوسیدنش قطع شدو و اس داد که نمی تونه صحبت کنه . همش ۱۰ ثانیه هم نشد . دارم می میرم ازدلتنگی ... از اینکه نمی دونم داره چیکار می کنه ... ازا ینکه صداشو نمی شنونم ... از اینکه اینقدر باهام سرد برخورد می کنه ... از اینکه یه اس درست بهم نمی ده ... خدایا تو بگو چه کنم ... خدایا چرا همیشه باید یه جورایی یه ناراحتی داشته باشم ... خدایا چرا اینجوری می کنی ... خدایا چرا ... خدایا تو که از دلم خبر داریو و اشکامو می بینی چرا اینطوری میکنی ؟... خدایا چرا ؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

افزایشترافیکسایتهایشما شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ب.ظ http://www.p30rank.ir

..•:*¨`*:•..
بچه ها یه سایت جالب و باورنکردنی پیدا کردم..•:*¨`*:•..
بازدید میاره واستون تا 5 میلیون نفر در ماه
باورنکردنیه..•:*¨`*:•..
رتبه جهانی در الکسام طی 2 هفته شد 500..•:*¨`*:•..
http://p30rank.ir..•:*¨`*:•..
هم رایگان داره هم واسه اونا که وقت امتیاز گیری ندارن پولی داره..•:*¨`*:•..
الان من بازدیدم بالا رفته و تبلیغ هم گرفتم..•:*¨`*:•..
تازه به 100 نفر درماه هاست سی پنل نامحدود رایگان میده..•:*¨`*:•..
..•:*¨`*:•..زودی یه سر بزن پشیمون نمیشی..•:*¨`*:•..[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد