اس ام اس

به هر طریقی می خواستم پوریا رو از این کارش (شرکت هرمی) برگردونم .... 

 

سلام عزیز بهتر از جانم ُ تو که زنگ نمی زنی واسه همین حرفهایی که می خواستم زبونی بهت بگمو اس ام اس میدم خواهش می کنم درست بخونشون برام خیلی خیلی مهم هست . 

 

۱: اگه اونا دکتر مهندس هستن چرا نمی رن نون دکتر و مهندسیشون رو بخورن ؟ اگه پولدار شدن اینطوری بود همه کارشون رو تعطیل می کردنو می یومدن دنبال این کار و دیگه هیچ دکتر و مهندسی پیدا نمی شد . این کار فقط یه ریسکه که فقط اونی می بره که کلاه بردار هست.  

۲:منم بدم نمی یاد پولدار باشم .. اما نه این طوری ... می تونیم در کنار هم کار کنیم و پولدار بشیم .  

۳:هیچ وقت برام مهم نبود که اونی که دوستش دارم پولدار باشه تنها چیزی که برام مهم بود پاک بودنشه ُ خیلی خوشحال بودم که باهات آشنا شدم الان هم عزیز  پاکیو و عاشقتم فقط از روی سادگیت کارتو ول کردیو افتادی تو کاری که آخرش مشخص نیستو تکلیف خودت هم نمی دونی چیه ؟ پا در هوا موندی اونجا که حالا چی بشه .   

۴: یه دختری رو این ور دنیا دوستش داشتی که فکر کنم تمام هوش و حواست شده بود اون ُ اون دختره عاشقت بودو هرثانیه زندگیش تو بودی فقط خودت ُ اما تو اومدی چیکار کردی؟ اونی که همه ی هوش و حواست بودو تنهاش گذاشتی و گفتی اول پول ُ عوضش کردی با پول کثیف ُ‌اون حاضر بود هر کاریو که تو میخوای برات بکنه ولی این کارو نکنی .   

۵:حالا اون دختره که دوستش داریو اون عاشقت هست میخواد بهت حق انتخاب بده ُ آخه داره برات میمیره داره از غصه ی این که دنبال کار خوبی نرفتی دق می کنه ُ پوریا می خوام بهت بگم بین منو اون کارت یکی رو انتخاب کن البته فکر کنم که خیلی وقت هست که اونو به من ترجیح دادی چون اصلا حتی با اس هم یادم نمی کنی ُ من خیلی دوستت دارمو برات یک لحظه داشتنت جون می دم ُ حالا دیگه انتخاب با خودت هست ... بین کسی که برات واسه همیشه میمیره و کاری که آخرش مشخص نیست ؟؟؟ 

حالا ببینید پوریا در جواب بهم چی گفت ؟ 

بازم میگم تو با این کارت فقط منو از دست میدی و منو رو یک عمر داغدار می کنی . 

مواظب خودت باش همیشه دوستت داشتمو دارم بوس . 

ببین گلم یا  دوستم داری و می مونی یا دیگه دوستم نداریو و می ری واسه همیشه ... دیگه نمی خوام باهات بحث کنم .  

منم واسش نوشتم مثل اینکه خیلی عجله داری من که نگفتم می خوام برم ؟ 

پوریا گفت : 

ببخشید جیگر من آخه اینطوری برداشت کردم  

من راه برگشتم ندارم تو رو خدا اگه دوست داشتنمو باور نداری برو ... منو از کارو زندگی ننداز. 

عزیزم تو حق داری نگرام باشی ... آخه نمی دونی دارم چیکار می کنم ولی اگه به من اطمینان داری فقط بدون کار من یه تجارت جهانیه و به خاطر آموزش های فشرده ای که حین کار داریم نمی تونم ذهنم رو درگیر مسائل بیرون بکنم این قانون اینجاست واسه همین هست که یکساله جواب می ده .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد